Dienstverlening

Indien onze kalender vermeldt dat we op die welbepaalde datum lediging voorzien, dan wordt dat zo uitgevoerd. Soms kunnen de tijdstippen wat variëren door externe factoren.

Een niet-leeggemaakte container is vervelend. Bij logistiek kan pech al eens roet in het eten gooien. Onze planning doet in dat geval al het mogelijke om zo snel mogelijk een inhaalbeurt te voorzien. Het is ook mogelijk dat de lediging niet is doorgegaan omdat de container niet bereikbaar stond, te zwaar woog of de inhoud ervan niet conform was. Ook wanneer betaling van de facturen uitblijft, kan de dienstverlening stopgezet worden.

Contacteert u ons zo snel mogelijk om de niet-lediging te melden. Dat kan via planning@garwig.be of +32 51 70 34 41. We achterhalen zo snel mogelijk de oorzaak en zorgen voor een snelle oplossing.

Bij bevestiging van de offerte of onderhandeling van de overeenkomst maken we doorgaans afspraken v.w.b. levertermijnen. Bij vragen of opmerkingen daaromtrent kunt u gerust uw contactpersoon (accountmanager) of een klantendienstmedewerker contacteren via info@garwig.be, het contactformulier of +32 51 70 34 41.